Ønsker du å bli
kontaktet av oss?

Navn:

Mail:

Telefon:

Henvendelsen gjelder:

Skreddersydde kurs

Jorunn Fragge har lang erfaring og spisskompetanse i utvikling og opplæring
av sekretærer/assistenter/back-office-personell på alle nivåer. Hun er stolt av å kunne vise til gode evalueringer fra sine kursdeltakere samt gode
referanser fra sine oppdragsgivere
  • Ring Jorunn på mobil 90 02 76 11, eller
  • Send inn skjema til høyre om du vil at Jorunn skal kontakte deg

Velg skreddersydd kursinnhold etter de behov du eller din bedrift måtte ha. Kursene tilpasses de forskjellige supportrollene (Lederassistenten/Sekretæren/Koordinatoren/Resepsjonisten/Sentralbordoperatøren) innenfor følgende hovedemner:
• Stressmestring
• Motivasjon/Inspirasjon/Påfyll i en hektisk hverdag
• Endringskompetanse
• Personlighetsutvikling
• Yrkesstolthet og spisskompetanse i de ulike rollene

Her er noen nøkkeltemaer å velge blant:
• Personlig mestring av stress - forutsetningen for fokus, overskudd og glede.
• Finn balansen mellom et hektisk yrkesliv og et harmonisk liv med deg selv,
  dine nærmeste og dine kolleger.
• Motiver deg selv til å gå hele veien til målet.
• Prioriteringer - hvorfor er det alltid en utfordring?
• Se mulighetene i endringenes verden.
• "Tidsklemma" - tillater du at den skal styre deg?
• Lær deg å takle dagen med overskudd, motivasjon og arbeidsglede.
• Hvordan kan vi få fram energien og livslysten i oss selv og andre?
• Hvordan kan du lære å se muligheter istedenfor begrensninger?
• Få tak i hva du selv vil. Hvem er du, og hva vil du?
• Å gjøre bevisste valg
• Hvordan søke utfordringer og skape rom for deg selv.
• Hvordan bli den gode og trygge sparringspartner?
• Utvikling av din egen handlingsplan for å nå målet ditt.
• Hva kjennetegner en dyktig sekretær?
• Hvilke egenskaper/holdninger må utvikles for å bli god i en supportrolle?
• Forutsigbarhet/Initiativ/Kreativitet/Fokus på løsninger
• Den profesjonelle og erfarne sekretær/lederassistent – hva kjennetegner denne personen?
• På hvilken måte kan du hver dag utvikle din profesjonalitet
• Proaktivitet til enhver tid – hvordan jobber du smart for alltid å kunne være et ”hestehode” foran ?
• Resepsjonen og sentralbordet - kundens første møte med virksomheten.
• Dine viktigste verktøy: Stemmen og språket
• Profesjonell service handler om å gi "det lille ekstra"
• Hvordan gjøre resepsjonen til et viktig konkurransefortrinn for din virksomhet.
• Hvordan få ro når din arbeidsplass blir til allemannseie
• Smilet, overskuddet og motivasjonen
• Yrkesstolthet - hvor viktig er det i supportrollen?
• Hvordan beholde kontrollen og unngå stress når alle krever alt på en gang? 

Diskuter gjerne egne ønsker/temaer med Jorunn innenfor hennes kompetansefelt.

Kursene avholdes i Mercuri Urvals lokaler i Frøyas gate 15, «Bergehus» (sidegate til Drammensveien)
Kursene kan arrangeres over 1 eller flere dager, avhengig av ønsket innhold.



Syzweb publiseringsløsning levert av MarkedsPartner