Item:1129 is not available.

Skreddersydde kurs

Jorunn Fragge har lang erfaring og spisskompetanse i utvikling og opplæring
av sekretærer/assistenter/back-office-personell på alle nivåer. Hun er stolt av å kunne vise til gode evalueringer fra sine kursdeltakere samt gode
referanser fra sine oppdragsgivere
  • Ring Jorunn på mobil 90 02 76 11

Velg skreddersydd kursinnhold etter de behov du eller din bedrift måtte ha. Kursene tilpasses de forskjellige supportrollene (Lederassistenten/Sekretæren/Koordinatoren/Resepsjonisten/Sentralbordoperatøren) innenfor følgende hovedemner:
• Stressmestring
• Motivasjon/Inspirasjon/Påfyll i en hektisk hverdag
• Endringskompetanse
• Personlighetsutvikling
• Yrkesstolthet og spisskompetanse i de ulike rollene

Her er noen nøkkeltemaer å velge blant:
• Personlig mestring av stress - forutsetningen for fokus, overskudd og glede.
• Finn balansen mellom et hektisk yrkesliv og et harmonisk liv med deg selv,
  dine nærmeste og dine kolleger.
• Motiver deg selv til å gå hele veien til målet.
• Prioriteringer - hvorfor er det alltid en utfordring?
• Se mulighetene i endringenes verden.
• "Tidsklemma" - tillater du at den skal styre deg?
• Lær deg å takle dagen med overskudd, motivasjon og arbeidsglede.
• Hvordan kan vi få fram energien og livslysten i oss selv og andre?
• Hvordan kan du lære å se muligheter istedenfor begrensninger?
• Få tak i hva du selv vil. Hvem er du, og hva vil du?
• Å gjøre bevisste valg
• Hvordan søke utfordringer og skape rom for deg selv.
• Hvordan bli den gode og trygge sparringspartner?
• Utvikling av din egen handlingsplan for å nå målet ditt.
• Hva kjennetegner en dyktig sekretær?
• Hvilke egenskaper/holdninger må utvikles for å bli god i en supportrolle?
• Forutsigbarhet/Initiativ/Kreativitet/Fokus på løsninger
• Den profesjonelle og erfarne sekretær/lederassistent – hva kjennetegner denne personen?
• På hvilken måte kan du hver dag utvikle din profesjonalitet
• Proaktivitet til enhver tid – hvordan jobber du smart for alltid å kunne være et ”hestehode” foran ?
• Resepsjonen og sentralbordet - kundens første møte med virksomheten.
• Dine viktigste verktøy: Stemmen og språket
• Profesjonell service handler om å gi "det lille ekstra"
• Hvordan gjøre resepsjonen til et viktig konkurransefortrinn for din virksomhet.
• Hvordan få ro når din arbeidsplass blir til allemannseie
• Smilet, overskuddet og motivasjonen
• Yrkesstolthet - hvor viktig er det i supportrollen?
• Hvordan beholde kontrollen og unngå stress når alle krever alt på en gang? 

Diskuter gjerne egne ønsker/temaer med Jorunn innenfor hennes kompetansefelt.

Kursene kan arrangeres over 1 eller flere dager, avhengig av ønsket innhold.



Syzweb publiseringsløsning levert av MarkedsPartner